سایبان پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ خودرو معمولا در منازلی نصب می شود که به صورت شمالی ساخته شده اند و محل پارک خودرو داخل حیاط منزل در نظر گرفته شده است. برای حفظ خودرو از آفتاب خوردن در چنین منازلی معمولا یک سایبان یا سقف داخل حیاط ایجاد می شود. در سال های اخیر افراد به جای ایجاد سقف با آجر و سیمان و آهن از سازه های سبک و زیبا استقبال می کنند.

این سایبان ها علاوه بر ایجاد یک محل مناسب برای پارک ماشین زیبایی خاصی به محیط می بخشند.

سایبان پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ خودرو در فضای باز

در منازلی که فضای پارک خودرو از قبل پیش بینی نشده است برای ایجاد سر پناه و سایه راحت ترین را ایجاد آن با استفاده از سازه های چادری است.

شاید برخی افراد ترجیح دهنده خودرو را زیر سایه درختان پارک کنند. اگر چنین تصمیمی گرفتید احتمالا کارواش محله شما تاکنون بسیار پول دار شده است زیرا هم صمغ و برگ درختان موجب کثیف شدن ماشین می شود و هم فضولات پرندگانی که داخل درخت زندگی می کنند وجهه ای نا مناسب برای ماشین شما ایجاد خواهد کرد.

سایبان پارکینگ اتومبیل در منازل برای جلوگیری از آسیب های محیط از جمله نور خورشید و پاکیزه ماندن خودرو ایجاد می گردد.

طراحی منحصر به فرد سایبان

این نوع سایبان ها که به عنوان پارکینگ ایجاد می گردند بسیار به صرفه هستند و زیبایی منحصر به فردی به محیط می بخشند. طراحان این سایبان ها تمام شرایط و ابعاد محیط را در نظر گرفته و با ذوق هنری خود  چشم نواز ترین طرح را ایجاد می کنند.

معمولا برای مجری این سایبان ها باید کاملا بر اصول طراحی دکوراسیون تسلط داشته باشد تا بتواند با درختان و گلکاری های موجود در فضا هارمونی مناسبی ایجاد کند. متخصصین ما در شرکت سازه های چادری فراز با مهارتی بالا زیباترین سایبان پارکینگ خودرو را در محل مورد نظر شما اجرا خواهند کرد.

استحکام سایبان پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ خودرو باید مستحکم و مقاوم باشد تا در برابر باد و طوفان مقاومت کند و در اثر متلاشی شدن آسیبی به خودرو وارد نسازد. جنس متریان هم برای سقف و هم برای فریم ها بسیار مهم است به علاوه فونداسیون این سایبان ها باید کاملا تخصصی پایه ریزی گردد تا در آینده مشکلی ایجاد نکند. در سال های گذشته برای ایجاد چنین سایبان هایی از ایرانیت استفاده می کردند که هم ظاهری نامناسب داشت و هم استحکام و امنیت کافی برای قرار گرفتن خودرو در زیر آن به وجود نمی آمد.

این سایبان های جدید هیچ شباهتی به مدل قدیمی ندارند و بسیار مدرن و مقاوم و شکیل هستند.

پوشش سقف سازه سایبان خوردو

در اجرای سقف این سایبان ها بهتر است هرگز از متریال کم قیمت استفاده نکنید. این سایبان ها در فضای باز قرار می گیرند و هر لحظه ممکن است از شرایط بد اقلیمی دچار آسیب شوند.

اشعه فرابنفش خورشید می تواند خیلی زود این سقف را فرسوده و نابود کند. به همین دلیل همیشه پیشنهاد ما به مشتریان این است که از جنس سقف هایی استفاده کنند که  بیشترین دوام و بالاترین طول عمر را داشته باشند.