سایبان چادری آمفی تئاتر

سایبان چادری آمفی تئاتر و سالن های آمفی تئاتر از آغاز ابتدایی ترین تمدن ها تا به حال، محل برگزاری مجالس، مراسم های نمایشی و رویداد های مهم بوده اند.

سالن آمفی تئاتر امروزی بر گرفته از تغییر تئاتر های آلمانی سده نونزدهم است. ساختمان این مکان اغلب به دلیل اهمیت هنرهای نمایشی و تاثیر آن در زندگی انسان ها دارای یک طراحی هنری و نمای متمایز نسبت به دیگر ساختمان های شهر است و حالت پلکانی دارد؛ به عبارت دیگر تماشاچیان روی صندلی هایی می نشینند که از سمت جلو به عقب به صورت پلکانی رو به بالا می رود و ردیف ها به صورت نیم دایره ساخته شده اند.

در بعضی از کشورها نیز ساختمان آمفی تئاتر آن به صورت نمادین ساخته می شود. از جمله ساختمان خانه اپرای سیدنی استرالیا و ساختمان اپرای سلطنتی لندن.

سایبان چادری آمفی تئاتر

استفاده از سقف کششی در سالن همایش و آمفی تئاتر

سقف‌ های کشسان پارچه‌ هایی با الیاف مخصوص هستند که انعطاف پذیری بالایی دارند و همزمان بسیار مقاوم هستند. همین باعث می شود که در زمان نصب آن ها با استفاده از وسایل مخصوص به هیچگونه مشکلی بر نخوریم.

با انعطاف پذیری سایبان چادری آمفی تئاتر در شخصی سازی، از جمله طیف رنگ، طرح های مختلف پارچه، چاپ تصویر دلخواه و نورپردازی های مختلف، این محصول توانایی پیاده سازی در هر سالن آمفی تئاتر با هر طراحی داخلی را دارا می باشد.

همچنین خاصیت آکوستیک این سایبان های کششی، باعث می شود که صداهای تولید شده در سالن آمفی تئاتر انعکاس پیدا نکنند، این ویژگی یکی از دلایل اصلی استفاده از سقف های کاذب کششی در سالن های همایش، سالن های کنفرانس و سالن های آمفی تئاتر است.

علاوه بر این زمانی که صحبت از استفاده سقف کشسان در روشنایی سالن‌ های آمفی تئاتر، سینما و سالن‌ های اجتماعات می‌شود؛ باید در نظر داشته باشید که بعد از نصب آن ها هیچ اثری از بوی گرد و خاک نیست و سریعاً بعد از نصب آن می‌ توانید از محیط مورد نظر خود استفاده کنید. نورپردازی این سقف‌ ها به گونه‌ ای است که به راحتی می‌ تواند بدون این که توجه بیننده جلب شود، نور کافی برای فضای شما را تامین کند.

 

مزایای سایبان چادری آمفی تئاتر (سقف کشسان) برای سالن آمفی تئاتر

طرح‌ های متنوع، زیبایی بالا، روند نصب سریع، تمیز کردن آسان، وزن بسیار سبک و غیر قابل اشتعال بودن از مزایای اصلی سایبان چادری آمفی تئاتر است.

نصب این سقف‌‌ ها بسیار ساده می‌ باشد، چرا که در زمان نصب آن ها شما نیاز به حذف، تخریب و یا تغییر هیچ قسمتی از ساختمان خود ندارید. بعد از نصب نیز هیچ نیازی به رنگ کاری مجدد و یا پرداخت‌ های ثانویه برای رسیدن به نتیجه بهتر نخواهد بود.

الیاف استفاده شده برای بافت پارچه مخصوص سقف کشسان به گونه‌ ای است که وقتی در معرض حرارت قرار می‌ گیرد، به جای مشتعل شدن خود را جمع می کند. همین باعث می‌ شود که این سقف‌ ها به عنوان سقف ضد حریق نیز شناخته شود.

تامین روشنایی سالن‌ های آمفی تئاتر، سینما و سالن اجتماعات نیز با استفاده از سقف کشسان این امکان را به شما می‌ دهد که طرح‌ هایی بسیار خلاقانه در خصوص روشنایی فضای خود پیاده کنید.

انعطاف پذیری بالای سایبان چادری آمفی تئاتر اجازه می‌ دهد که آن ها را در مکان هایی که دارای اشکال هندسی مختلفی هستند، به کار ببرید. به عنوان مثال در سقف‌ های موج دار و یا شیبدار می‌ توان با استفاده از این محصولات سقف‌ های زیبا و خلاقانه اجرا کرد.