سایبان متحرک استخر

سایبان متحرک استخر سایبان برقی یکی از اقلاماتیست که برای ایجاد امنیت و آرامش به کار گرفته می شود. به طور نمونه هر چه به روزهای گرم سال نزدیکتر می شویم و امکان استفاده از استخر ها در فضای باز بیشتر می شود، بیشتر ضورت وجود سایبان متحرک را درک می کنیم. استفاده از سازه متحرک راه حل مناسبی برای استفاده چهار فصل از فضای باز است. چرا که هر چند استخر های روباز طرفدار های زیادی دارند اما نگهداری و استفاده از آن ها در تمام سال مقدور نیست. اما استفاده از سایبان متحرک استخر راه حل مناسبی برای محافظت از استخر روباز شما در برابر شرایط آب و هوایی متغیر در تمام طول سال به شمار می رود.

سایبان متحرک استخر

 

استفاده از سازه متحرک راه حل مناسبی برای استفاده چهار فصل از فضای باز است. چرا که هر چند استخر های روباز طرفدار های زیادی دارند اما نگهداری و استفاده از آن ها در تمام سال مقدور نیست. اما استفاده از سایبان متحرک استخر راه حل مناسبی برای محافظت از استخر روباز شما در برابر شرایط آب و هوایی متغیر در تمام طول سال به شمار می رود.

سایبان متحرک استخر مناسب استخر شما و همچنین مناسب برای آفتاب گرفتن است و از سوختگی پوست شما جلوگیری می کند. این سقف از گرم شدن آب جلوگیری می کند و شما می توانید با نصب سایبان استخر از آب خنک استخر حتی در گرمای بسیار بالا استفاده کنید.

قابلیت متحرک بودن این سازه ها امکان این را به شما می دهند که در زمان دلخواه با فشردن یک دکمه، سازه را به راحتی باز یا بسته کنید. در فصول سرد و یا گرم سال با بستن سقف استخر می توان از یک فضای دلپذیر به دور از گرما و سرمای محیط بیرون استفاده نمود و در هنگامی که نیاز به آفتاب گیری و هوای باز است سقف را باز نمود.

سایبان متحرک استخر به دلیل ظاهر لوکس و زیبای خود می تواند فضای باز شما را به صورت چشمگیری تزیین کند.

 

سازه های چادری متحرک

یکی از مزایای سقف متحرک پارچه ای در استخر ها می باشد.

سایبان متحرک پارچه ای استخر، سازه ای ساخته شده از پارچه های نانو پلی استر و فلز ضد زنگ است.

این سازه ها با یک موتور پر قدرت در خود سازه باز و بسته می شوند. موتور سازه متحرک عمدتا اروپائی یا چینی می باشند که قیمت متفاوتی دارند.

 

انواع جنس به کار رفته برای سقف متحرک

جنس های مختلفی را می توان برای سقف های متحرک در نظر گرفت. جنس های زیر رایج ترین مواد برای اجرای پروژه های سقف متحرک هستند:

جنس فلزی: صفحات فلزی در ساخت سقف متحرک کاربرد زیادی دارند. زیرا با انواع فوم عایق بندی شده و استقامت و استحکام بالایی دارند.

طلق پلی کربنات: این طلق ها به خصوص برای سقف متحرک استخر بیشتر استفاده می شوند. زیرا مقاومت و شفافیت بالایی دارند.

جنس پارچه ای: یکی از گزینه های مناسب برای پوشش سقف های متحرک، سقف ها و سایبان های با جنس پارچه ای هستند.

انواع شیشه: شیشه های مورد استفاده در برخی سقف های متحرک، از نوع سکوریت هستند. این شیشه ها به صورت تایل های شیشه ای در سقف نصب می شوند.

 

کاربرد سایبان استخر

کاربرد اصلی سایبان استخر جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب که باعث آفتاب سوختگی در هنگام شنا کردن می شود، می باشد. با نصب سایبان استخر شما می توانید در گرم ترین روز های تابستان هم مشغول شنا کردن شوید. همچنین سایبان استخر از بارش باران و برف در استخر جلوگیری می کند.

وجود یک سقف متحرک بر روی استخر مانع از ریختن فضولات و برگ درختان به درون آب استخر، کثیف شدن آن، تغیرات دمایی آب در اثر تابش خورشید، تبخیر آب و کاهش هزینه های نگهداری می گردد.

ایجاد پوشش در محیط برای راحتی بیشتر افراد علی الخصوص بانوان و دادن نمایی زیبا به محیط استخر نیز از جمله کاربرد های سایبان استخری می باشد که می توان از آن استفاده نمود.

 

مزایای نصب یک سایبان متحرک استخر

امکان استفاده در تمام طول سال از استخر روباز یا فضای باز

هزینه ی عملیاتی کم سایبان متحرک استخر و صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه

حداقل نیاز به نگهداری و مراقبت و تمیز کردن

امنیت بالای سایبان متحرک استخر

عمر طولانی

نصب سریع و آسان سایبان متحرک استخر

مقاوم در برابر اشعه ی ماورای بنفش خورشید

ایجاد فضایی آرامش بخش، خصوصی تر و ایمن تر

استفاده از استخر در تمام طول سال

قابلیت شنا در فضای باز در سایبان های متحرک

کمتر شدن زمان تمیز کردن استخر

جلوگیری از ورود کثیفی به استخر که منجر به پایین آمدن تعداد دفعات چک کردن کیفیت آب

احتیاج کمتر به مواد شیمیایی برای تصفیه