سایبان متحرک تراس

سایبان متحرک تراس  کاربرد ویژه دارد. تراس از جمله فضا های غیر مسقف می باشد که به دلیل نداشتن سقف در آن محدودیت هایی وجود دارد. تراس در زبان فارسی به بهار خواب معروف است.امروزه صاحبان منازل مسکونی به دنبال سایبان تراسی می گردند که علاوه بر اینکه سایه ای در بالکن داشته باشند، فضای تراس نیز دنج و زیباتر شود. سایبان متحرک تراس آپارتمان یکی از متریال هایی است که اخیرا مورد استقبال قرار گرفته است، چرا که سایبان متحرک تراس به راحتی با فشردن ریموت کنترل به صورت اتوماتیک از وضعیت باز به بسته و یا بلعکس تغییر حالت می دهد.

سایبان متحرک تراس

 

 

سایبان متحرک تراس

سایبان تراس علاوه بر منازل مسکونی در محیط های بیرونی و تفریحی نیز کاربرد بسیاری دارد.

در روز های بهار یا تابستان که هوا بسیار دلپذیر است بیشتر ما تمایل داریم که عمده زمان خود را در فضای باز بگذرانیم و از هوای خوب و نور خورشید لذت و بهره ببریم. در این شرایط نوعا رستوران یا کافی شاپ هایی که تراس بزرگ یا روف گاردن داشته باشند توجه ما را جلب می کنند.

با این وجود با سرد شدن یا حتی گرم شدن زیاد هوا و رسیدن زمستان و یا اوج تابستان، شرایط بسیار متفاوت می شود. در هوای مطبوع، تراس ها مملو از جمعیت هستند اما اوقات دیگر خالی می مانند و رستوران ها و کافه ها مزایای استفاده از تراس ها را از دست می دهند.

سایبان متحرک تراس این امکان را به صاحبان کسب و کار می دهد تا بتوانند از این فضا ها حتی در شرایط بد آب و هوا نیز بهره ببرند.

بدین ترتیب از این پس مشکلی برای تجارت شما ایجاد نخواهد شد و از هر فصلی از سال می توانید از فضای باز و تراس خود استفاده نمایید.

 

مزایای سقف متحرک پارچه ای

سقف های متحرک از محصولاتی کاملا نو، بر پایه فناوری روز دنیا محسوب می شود.

این محصول برقی، سبک، بادوام، به صرفه و از لحاظ طراحی معماری بسیار پرکاربرد است.

از مزایای سقف متحرک امکان استفاده چند منظوره از فضا می باشد.

سقف متحرک می تواند بطور کامل بسته شود و یک مجموعه فضای بسته و عایق در برابر باد، باران، برف و آفتاب داشته باشید یا اینکه در صورت نیاز در تابستان از آفتاب و در روز های خنک از هوای تازه استفاده کنید. شما می توانید این سقف پارچه ای را به صورت نیمه باز نیز نگه دارید و در بخشی از فضا نور خورشید و در بخش دیگر سایه داشته باشد.

همچنین با استفاده از سقف متحرک پارچه ای از مبلمان فضای باز در برابر تغییر رنگ و تجزیه شدن در برابر باد، باران و آفتاب محافظت می شود و برای مدت بیشتری عمر خواهند کرد.

 

ساختار سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک متشکل از یک سیستم پوشش پارچه ای و آلومینیومی است که بر روی یک ریل حرکت می کند. با طراحی یک ریموت کنترل و یا یک دکمه، عمل جمع شدن و باز شدن سایبان متحرک تراس به صورت خودکار و کنترل شده انجام می شود. زمانی این امکان جذاب تر می شود که دیواره های شیشه ای کشویی (هوابند کننده) نیز به آن اضافه گردد.